ASISTENŢI ÎN BROKERAJ

 

Începând cu anul 2008, SAFETY Broker a dezvoltat o reţea naţională de asistenţi în brokeraj. Astfel prin birourile proprii şi reţeaua naţională de asistenţi în brokeraj Safety Broker este prezentă în toate oraşele - reşedinţă de judeţ din România: 

Bucureşti, Alba, Arad, Argeş, Bacău, Bihor, Braşov, Brăila, Buzău, Călăraşi, Caraş-Severin, Cluj-Napoca, Constanţa, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomiţa, Iaşi, Ilfov, Maramureș, Mehedinţi, Mureş, Neamţ, Olt, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timişoara, Tulcea, Vaslui, Vâlcea, Vrancea, precum şi un birou în Republica Moldova... Şi nu ne oprim aici!

Astfel, în baza unui mandat conferit de către SAFETY Broker, veţi putea negocia şi asista încheierea de poliţe de asigurare în numele şi contul companiilor de asigurări, respectând  standardele de imagine şi de calitate impuse de Safety Broker. 

Pentru poliţele de asigurare emise veţi beneficia de comision sub formă de procent din valoarea primei de asigurare aferentă poliţei emise. Acest comision diferă în funcţie de obiectivele asumate şi de performanţele realizate.

 

Ca şi concept, în calitate de partener Safety Broker – Asistent în Brokeraj, veţi beneficia de următoarele AVANTAJE:

  • posibilitatea emiterii poliţelor imediat după semnarea Contractul de Asistenţă în Brokeraj, dacă condițiile legale speciale pentru a activa ca şi Asistent în Brokeraj, sunt îndeplinite
  • asistenţă tehnică managerială şi specifică industriei de asigurări din partea Safety Broker şi a celorlalți Asistenţi în Brokeraj din reţea;
  • acces la programul de marketing şi promovarea imaginii realizate de către Safety Broker;
  • 27 de asiguratori cu care puteţi colabora;
  • o mai mare putere de cumpărare, ca parte a unei reţele naţionale.

Pentru a vă alătura reţelei SAFETY Broker, trebuie să aveţi în vedere următorii paşi:

Ca Persoană Juridică:
  • înființarea unei firme de asistenţă în brokerajul de asigurări, cod CAEN 6622;
  • un reprezentant cu diplomă ISF valabilă, pentru categoria Conducător;
  • documentele persoanei cu diploma ISF (copie CI valabilă, cazier fiscal și judiciar, diploma de studii);
  • elaborarea şi prezentarea unui sumar plan de afaceri;
  • evaluarea pieţei locale & alegerea locaţiei;
  • semnarea contractului de parteneriat – Asistenţă în Brokeraj;
  • efectuarea de training de specialitate.
Ca Persoană Fizică Independentă cu Certificat Înregistrare Fiscală:
  • Diplomă ISF valabilă, categoria Intermediar în asigurări, prin care veţi dovedi calificarea profesională/pregătirea continuă, prevăzute de legislația în vigoare;
  • Copie CI valabilă;
  • Certificat de înregistrare Fiscală;
  • Cazier fiscal și judiciar;
  • Diploma de studii.

 

Nu lăsa oportunităţile să treacă pe lângă tine, alege să devii partener Safety Broker şi intră şi tu sub umbrela celor care privesc cu încredere spre viitor!
Pentru alte detalii sau informaţii suplimentare pentru acest tip de afacere vă rugăm să ne contactaţi!

 

Date de contact:

pentru București și Județul Ilfov:

Georgiana Fințescu
Business Development Manager

E-mail: georgiana.fintescu@safetybroker.ro

Telefon: 0733.27.34.45

pentru restul țării:

Ramona DOBRESCU

Director Marketing Safety Broker

E-mail: ramona.dobrescu@safetyasigurari.ro

Telefon: 0758 258 630